رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این ملی پوش پرتغالی در دیدار این هفته رئال مقابل والنسیا به دلیل برخورد با کاسیاس از ناحیه سر دچار آسب دیدگی شد و یکشنبه شب را در بیمارستان سپری کرد.

Pepe, Real Madrid
 

- په په، مدافع رئال، به هواداران تیمش اطمینان داد که خیلی زود به آمادگی مطلوب خواهد رسید و از آنها به خاطر نگرانی شان در مورد مصدومیتش تشکر کرد.

این ملی پوش پرتغالی در دیدار این هفته رئال مقابل والنسیا به دلیل برخورد با کاسیاس از ناحیه سر دچار آسب دیدگی شد و یکشنبه شب را در بیمارستان سپری کرد.

علی رغم این که معاینات انجام شده نشان داد که هیچ مشکلی برای په په به وجود نیامده، اما پزشک باشگاه رئال اعلام کرد این بازیکن در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا مقابل بارسا بازی نخواهد کرد.

با این وجود این مدافع تنومند از همه کسانی که از او حمایت کردند، تشکر کرد:" من از همه کسانی که در این چند روز از من حمایت کردند، تشکر می کنم.

واقعا تحت تاثیر حمایت هایی قرار گرفتن که از یکشنبه شب از من شده است؛ به ویژه از سوی هواداران رئال.

خیلی زود به بهترین شرایط برمی گردم تا با پیراهن رئال برای رسیدن به موفقیت مبارزه کنم. همچنین می خواهم تشکر ویژه داشته باشم از تیم پزشکی باشگاه که در تمام لحظات در کنار من بودند.

از همه همکارانم از باشگاه های دیگر که سلامتی من برای شان مهم بود، تشکر می کنم. من هیچ کدام از این ها را فراموش نمی کنم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ] [ 10:54 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید